Blog

Alle
apr 11 / 2012
Tags: LinkedIn
LinkedIn 'Targeted Updates' en 'Follower Statistics'-tab
LinkedIn introduceerde gisteren 'Targeted Updates' en de 'Follower Statistics'-tab. Hiermee kunnen bedrijven nog gerichter met hun volgers communiceren. LinkedIn heeft een groep geselecteerd die deze nieuwe tools als eerste kan gaan gebruiken; dit zijn onder andere AT&T, Dell, Microsoft, Samsung Mobile wereldwijd, Philips Europe en het in Nederland gevestigde bedrijf Exact.





Deze groep marketeers krijgt als eerste toegang tot de krachtige segmentatie- en analysemogelijkheden die zij kunnen gebruiken bij het voeren van campagnes op hun LinkedIn-bedrijfspagina's. Zij kunnen hun volgers groeperen op basis van categorieën als industrie, senioriteit, functie, bedrijfsomvang en plaats. Hierdoor kunnen zij, per doelgroep, zo relevant mogelijke informatie aanbieden waarmee de band tussen het bedrijf en de volger versterkt kan worden. Ook krijgen de marketeers toegang tot een dashboard waar zij de betrokkenheid van hun volgers kunnen bijhouden, zoals likes, shares, comments en het percentage van betrokkenheid door de tijd heen.

Clive Roach, Social Media Strategist bij Philips Healthcare, over de nieuwe functies: "LinkedIn's Targeted Updates maakt het voor ons makkelijker om in contact te komen met onze volgers. Nu hebben we de mogelijkheid om alleen die informatie te delen die voor hen echt relevant is. De nieuwe statistieken geven ons de mogelijkheid om onze communicatie steeds beter af te stemmen en om zo de relaties te verbeteren. Dit is een grote stap vooruit gezien mensen vaak een overvloed aan irrelevante informatie ontvangen. Dit zorgt er vaak voor dat zij zich hier vervolgens voor afsluiten. Dankzij LinkedIn kunnen wij hen nu weer bereiken."

Bron: Dutch Cowboys, dinsdag 10 april 2012
Terug
{ImageControl}
{lblDate}
{CategoriesControl} {lblTitel}
{dvText}
^
Deze website maakt gebruik van cookies De website van Optimizer bv maakt gebruik van cookies om onze website betrouwbaar en veilig te houden, prestaties te meten en persoonlijke advertenties aan te bieden. Bij het toelaten van cookies gaat u ermee akkoord dat wij informatie delen met derde partijen, zoals onze marketingpartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten. Als u de cookies weigert gebruiken wij enkel functionele cookies. Via onze Cookie Policy kan u uw voorkeuren beheren.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten
Alle cookies toelaten