Focus op calls to action voor een hogere conversieratio
Zorgvuldig nadenken over elke call to action kan de doeltreffendheid ervan opdrijven. Een gouden regel: ze moeten de intentie van de gebruiker weerspiegelen. Opgelet: overdrijf niet met calls to action. U riskeert uw conversieratio te verlagen.
Vermijd visuele verstrooiing
Dankzij onze strategische knowhow en kennis kunnen wij de belangrijkste visuele elementen identificeren om uw conversieratio van de bezoekers naar uw website te verhogen. Onze diensten om de conversie te optimaliseren, beperken nutteloze visuele verstrooiing tot een minimum, zodat gebruikers perfect geconcentreerd kunnen blijven op de inhoud van uw website.
Kom met overtuigende en coherente boodschappen
De boodschap die u op uw pagina’s overbrengt is een cruciaal element in de optimalisatie. Die moet overeenstemmen met de intentie van de gebruiker en een antwoord bieden op zijn vragen. Met een duidelijke boodschap kunnen internetbezoekers de toegevoegde waarde van uw producten of diensten onmiddellijk vatten.